سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://farsibookan.ParsiBlog.com
حافظ سخن بگوی که بر صفحه ی جهان..............این نقش ماند از قلمت یادگارعمر 



دانشمند کوچک

رونیا_حسین‌زاده_نابغه‌ی_بوکانی


??هجدهین دوره مسابقات بین‌المللی محاسبات ذهنی با چرتکه امسال از بین 323 دانش‌آموز ایرانی  از سراسر کشور در تهران برگزار گردید و در پایان ، 35 دانش آموز ،کودک و نوجوان به عنوان نابغه های ایران ،  جواز حضور در مسابقات مالزی را به دست آوردند در این مسابقات رونیا حسین زاده نابغه ی بوکانی به عنوان برگزیده اول انتخاب شد.

به گزارش ایسنا، روح‌الله مخبریان ،
مدیرعامل مؤسسه کودکان هوشمند اعلام کرد: این تیم 35 نفره ایرانی قرار است اول دی ماه عازم #کوالالامپور شوند که شامل 9 نابغه از استان‌ البرز، دو نابغه از استان‌ لرستان، دو نابغه از استان‌ بوشهر، دو نابغه از استان‌ تهران، دو نابغه از استان‌ زنجان، چهار نابغه از استان‌ مرکزی، یک نابغه از استان‌ کردستان، 10 نابغه از استان کرمانشاه، چهار نابغه از استان هرمزگان و یک نابغه از استان همدان هستند.

لازم به ذکر است ، رونیا حسین زاده  اهل  #بوکان می باشد ، و به خاطر سکونت در بانه به عنوان نماینده ی استان #کردستان اعزام میشود.





[ چهارشنبه 97/10/26 ] [ 9:17 صبح ] [ ابوبکررحیمی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ متعلّق به گروه آموزشی زبان وادبیّات فارسی متوسطه ی اول شهرستان بوکان می باشد . همکاران وسرگروه های آموزشی استان وسراسرکشور می توانند مقالات ونظرات خودرا درزمینه درس ادبیات فارسی راهنمایی جهت انعکاس در این وبلاگ ؛ به آدرس بوکان، کارشناسی تکنولوژی وگروه های آموزشی بوکان ارسال نمایند
موضوعات وب
صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 42
کل بازدیدها: 289048